Ons team

De school wordt aangestuurd door een managementteam (MT) dat bestaat uit de directeur, twee intern begeleiders (IB-er) en een functionaris met speciale managementtaken (lid managementteam). De directeur is eindverantwoordelijk voor de gang van zaken op school. Hij houdt zich met name bezig met beleidszaken op het gebied van onderwijs, personeel en financiën. Het MT-lid met speciale managementstaken ondersteunt hem bij de uitvoer van dat beleid én de dagelijkse aansturing van de school. De interne begeleiders coördineren de hulp aan leerlingen die extra zorg nodig hebben, onderhouden waar nodig contacten met hulpverleners en denken met leerkrachten, ouders en kinderen mee over wat er nodig is om zo optimaal mogelijk in de onderwijsbehoeften van groepen en individuele kinderen te voorzien. Onze school kent een viertal clusters: 1&2, 3&4, 5&6 en 7&8. De clustercoördinatoren leiden de vergaderingen van het cluster en regelen een aantal zaken voor het betreffend cluster.

Clustercoördinatoren

Marc Houben

Directeur

Sophie Kwakkernaat

Lid MT met directietaken, IB-er groepen 5 t/m 8 en coördinator van cluster 3/4

Astrid Crutzen

IB-er van de leerjaren 4 t/m 8 en coördinator van cluster 5/6 en 7/8

Manon von Berg

IB-er van de leerjaren 1-4 en coördinator van cluster 1/2

In het team zijn circa 32 leerkrachten werkzaam. De groepsleerkrachten zorgen voor de dagelijkse lessen in de groep, houden de ontwikkeling van elk kind goed in de gaten, geven handen en voeten aan de extra zorg voor kinderen en voeren gesprekken met ouders. Er werken tevens 3 onderwijsondersteuners in de diverse groepen.

Naast de groepsleerkrachten is er nog een aantal leerkrachten met speciale taken werkzaam in de school. De school heeft namelijk specialisten op het gebied van taal, rekenen, dyslexie, meer- & hoogbegaafdheid, gedrag en ICT in huis.

Last but not least beschikt de school over een administratieve kracht en een conciërge.